Dag 7 en 8

8 juni 2012 - Comox-Strathcona B, Canada

Dag zeven begon slecht... Veel regen en dus ook geen tweede kans om daar walvissen en orka's te spotten.... We zijn dus maar doorgereden, misschien dat we het later nog ergens anders kunnen proberen. Veel gereden en even gestopt in ucluluet wat een super lief plaatsje was en daarna nog gestopt bij de pacific trail waar we hele mooie grote brekende golven gezien hebben.

Toen we bedacht hadden dat het tijd voor een camping werd meteen de eerste opgereden en wat een prachtig ding was dat... Pal aan het strand en supermooi onderhouden. Na alles geinstalleerd te hebben zijn we even over het strand gaan wandelen en hebben elise en ik toch nog even met de blote voeten in de oceaan gestaan! ( was best koud, kan ik je vertellen...)

Daarna lekker eten gemaakt en weer vroeg naar bed. Ik kan wel merken dat ik nu echt in de vakantiemodus zit want elke keer als ik ook maar even niks te doen heb vallen mn ogen gewoon dicht en hoe zeer ik ook mn best doe ertegen vechten heeft geen zin...

Dag 8;

We begonnen wederom met regen (helaas) alleen was dat nu niet zo heel erg want we hadden toch een reisdag gepland... Vandaag dus veeeel gereden en langzamerhand begon het steeds mooier weer te worden... Op mijn verzoek zijn we dus iets eerder dan gepland naar een camping gereden om nog even heerlijk met een wijntje in het zonnetje te zitten...

Ook nu zitten we weer op een prachtige camping. Nou ja de camping stelt niks voor maar het uitzicht is echt anzichtkaartwaardig! Ik vind zowieso alle natuur echt supermooi hier en alle mensen zijn ook zo vriendelijk en vehulpzaam... Daar zouden de meeste nederlanders nog wat van kunnen leren.

Toen het zonnetje wat minder warm werd zijn we een heel stuk over het strand gaan lopen en hebben we weer veel zeeleeuwen gezien en gehoord... Echt leuk om te zien, maar we balen wel dat de orca's en walvissen ( nog) niet gelukt zijn... Op de terugweg van onze wandeling moesten we een hele hoge klim door een soort blue lagoon achtige setting, zo mooi!

Ik weet dat ik nu in herhaling val, maar ik ga nog even wat lezen en dan lekker slapen...