Dag 1

2 juni 2012 - Vancouver, Canada

Oke ik ga proberen een reisblogje bij te houden van mijn reis in canada... Meestal ben ik hier niet zo goed in maar ik ga mn best doen om jullie een indruk te geven over onze belevenissen hier!

Vrijdag 1 juni was het dan zover... Ik had vakantie! Heerlijk even een maand weg! Om te beginnen had ik van elise een behandeling bij soap voor mn voetjes gekregen. Nu weten de meeste mensen die mij heel goed kennen dat leonie en voeten niet zo'n hele goede combinatie zijn, dus stiekem was ik daar best een beetje nerveus voor. Achteraf viel het allemaal reuze mee en vond ik het eigenlijk wel lekker om met mooi verzorgde voetjes op vakantie te gaan.

Na het voetenavontuur zijn we nog even lekker gaan lunchen en hebben we nog wat laatste dingetjes gekocht ( veel te veel natuurlijk weer, sorry elies ik moest echt nog even naar de h& m) en toen op naar huis om de koffer in te gaan pakken...

Tot dat moment had ik nog geen moment vakantiestress gehad maar in de tram naar huis sloeg hij toch echt toe... O mijn god, kan alles wel mee en heb ik niet weer veeeel te veel spullen die ik mee wil nemen? Wat bleek, ik had maar 18 kilo in mn koffer dus er konden nog wat extra schoenen enz mee...

' s avonds  alvast naar papa en mama met al mn spullen en op het moment dat ik hun huis in stapte was het echte vakantiegevoel er eindelijk!

Vanavond zal ik de vliegreis nog even typen, nu klaarmaken voor het ontbijt en de eerste echte dag vancouver!

Liefs!

1. Linda:
    3 juni 2012
    Leuk om jullie te kunnen volgen mop! Haha, dat voetenverhaal, gelukkig viel het je mee ;-) ! Heel veel plezier allemaal!

Dikke kus
  2. Ellie:
    3 juni 2012
    lieverds leuk om jullie op deze manier te volgen, dikke kus tante